ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

Покупець має право на повернення або обмін товару належної якості протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не враховуючи дня покупки.

Обмін або повернення товару належної якості здійснюється в межах строків, встановлених вище, якщо:

  1. Товар не використовувався.
  2. Збережений товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики тощо.
  3. Надано розрахунковий документ, виданий Покупцеві разом з проданим товаром: банківська квитанція про оплату або фіскальний касовий чек.
  4. Товар не потрапляє до Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) згідно з додатком №3 Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 №172.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, покупець має право:

  1. Придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості.
  2.  Одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.
  3.  Здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.

Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це Покупця, який вимагає обміну товару.

При поверненні товару розрахунки з Покупцями ведуться виходячи з вартості товару на час його купівлі.

Повернення товару здійснюється за заявою Покупця.

Для повернення або обміну товару Ви можете звернутись до нас наступним чином:

  1. В особистому кабінеті.
  2. Електронною поштою: return@snapt.ua
  3. За телефонами: 

    +38 066 12 12 152

    +38 067 12 12 152

    +38 073 12 12 152

  4. В Telegram.

Вироби, придбані під замовлення, обміну та поверненню не підлягають.

Витрати на доставку при поверненні товару належної якості несе Покупець.

ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків товару, які не дозволяють використовувати його за прямим призначенням та виникли з вини виробника товару (виробничий дефект), Покупець має право за своїм вибором вимагати від Продавця:

  1. Повернення сплаченої за товар грошової суми.
  2. Обмін товару на такий самий або аналогічний.

Витрати на доставку при поверненні товару неналежної якості несе Продавець.

ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ

Повернення коштів, сплачених за товар, здійснюється на підставі документа, що встановлює особу Покупця, який повертає товар, і заяви про повернення товару та коштів. До заяви Покупець додає розрахунковий документ, що підтверджує оплату товару.

Заява про повернення коштів складається у двох примірниках. Один примірник повертається Покупцю з відміткою про дату прийняття та зазначенням прізвища, ініціалів та посади працівника, який прийняв заяву. Другий примірник заяви залишається у Продавця.

Якщо товар був сплачений за допомогою платіжної картки – гроші за повернутий товар повертаються на картку, з якої була здійснена оплата.

Якщо товар був сплачений готівкою – гроші за повернутий товар повертаються або готівкою або на картку Покупця.

Гроші за повернутий товар повертаються протягом 7 (семи) днів з моменту підтвердження заявки Продавцем.

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ВІД ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ ТА ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ – ПІДПРИЄМЦЯ

Повернення товару від юридичної особи або фізичної особи–підприємця (далі – ФОП) можливо за рішенням Продавця.

Товар, який повертається, повинен бути належної якості, без ознак експлуатації, мати збережений товарний вигляд і споживчі властивості, а також не належати до товарів, які не підлягають обміну та поверненню.

Продавець приймає товар на повернення та залишає за собою право перевірити його на цілісність та якість, а також відмовити в поверненні.

Гроші за повернутий товар повертаються протягом 7 (семи) днів з моменту підтвердження заявки Продавцем.