Офіційний сервісний центр TM SKIL компанії ТОВ ФАСТ ПАК

При виході електроінструменту з ладу кінцевий споживач може звернутися до Торгової точки або Дилера, у якого він придбав електроінструмент, або звернутися безпосередньо в Сервісний центр TM SKIL компанії ТОВ ФАСТ ПАК.

ВАЖЛИВО:

  • Сервісний центр TM SKIL обслуговує тільки електроінструмент, придбаний у офіційних дилерів або безпосередньо у компанії ТОВ ФАСТ ПАК.
  • Відправка електроінструменту до Сервісного центру здійснюється за рахунок отримувача ТОВ ФАСТ ПАК  у разі, якщо це гарантійний ремонт.

Передача електроінструменту TM SKIL у сервісне обслуговування кінцевим споживачем:

  1. Перед відправкою електроінструменту до Сервісного центру кінцевому споживачеві необхідно зв'язатися з Сервісом за тел. +38 067 618 77 87 та погодити відправку електроінструменту.
  2. Перевірити та додати до електроінструмента заповнений Гарантійний талон.
  3. Відправка здійснюється Новою Поштою:
  • Адреса: м. Буча, Нова Пошта, 1 відділення.
  • Отримувач: ТОВ ФАСТ ПАК, код ЕДРПОУ 38518694
  • Контактна особа:  Сельніцин Сергій, тел. +38 067 618 77 87
  • Доставка: до відділення.

Сервісний центр TM SKIL отримав електроінструмент:

  1. Співробітник Сервісу приймає електроінструмент на сервісне обслуговування та перевіряє:
  • коректність заповнення Гарантійного талону.
  • відсутність ознак самовільного відкриття корпусу електроінструменту або його складових.
  1. Проводиться діагностика електроінструменту на підставі скарг з боку користувача та створюється акт діагностики.
  2. Якщо результати діагностики показали гарантійний випадок, співробітник Сервісу:
  • повідомляє кінцевому споживачу результати діагностики.
  • проводить гарантійний ремонт.
  • відправляє відремонтований електроінструмент кінцевому споживачу Новою Поштою за рахунок ТОВ ФАСТ ПАК. З інструментом відправляються акт діагностики та акт виконаних робіт.
  • повідомляє кінцевому споживачу номер ТТН Нової Пошти, за якою був відправлений електроінструмент.
  1. Якщо за результатом діагностики випадок визнано не гарантійним, то співробітник сервісу:
  • повідомляє кінцевому споживачу результати діагностики та вартість ремонту.
  • надсилає рахунок на оплату ремонту на будь-який месенджер або електронну пошту.
  • якщо кінцевий споживач згоден проводити платний ремонт – він сплачує тільки вартість запасних частин, що замінюються та вартість ремонтних робіт. Вартість діагностики не сплачується.
  • після отримання оплати Сервіс проводить всі необхідні ремонтні роботи.
  • відправляє відремонтований електроінструмент кінцевому споживачу Новою Поштою за його кошт. З інструментом відправляються акт діагностики та акт виконаних робіт.
  • в разі відмови проводити платний ремонт, кінцевий споживач має сплатити вартість діагностики. Після чого інструмент буде відправлений кінцевому споживачу за його кошт. З інструментом відправляються акт діагностики та акт виконаних робіт.

 

ВАЖЛИВО:

Якщо Гарантійний талон заповнено неправильно або присутні ознаки самовільного відкриття корпусу електроінструменту або його складових – в Гарантії буде відмовлено і запропоновано провести платний ремонт.

 

КОНТАКТИ СЕРВІСНОГО ЦЕНТРУ:

Тел. +380 67 618 77 87,

E-mail: service@fastpack.ua